Uitleg diensten

Uitleg diensten

In het rooster staan diverse diensten en taken waar je een keuze uit kunt maken. Hieronder een toelichting:

  • Bardienst: je helpt het vaste horecateam tijdens wedstrijden. Je neemt bestellingen op, geeft bestellingen uit, rekent deze ook af op de kassa en jullie zorgen er met elkaar voor dat de kantine netjes blijft.
  • Schoonmaak e.d.:  je assisteert onze ploeg die verantwoordelijk is voor de schoonmaak van de kantine, terras, kleedkamers, werkruimtes en het onderhoud van ons complex;
  • Spelbegeleider bij toernooien: als spelbegeleider sta je niet in het veld, maar langs het veld en je neemt bij het onjuist toepassen van de spelregels een beslissing en legt deze zo nodig uit Scheidsrechter bij toernooien: je wordt ingezet als scheidsrechter en er wordt van je verwacht dat je op de hoogte bent van de spelregels en wedstrijdvormen waarin gespeeld wordt;
  • Keukendienst: je assisteert het horecateam tijdens toernooien, evenementen of activiteiten in de catering met het maken van tosti’s, bereiden van broodjes, frituren van snacks en het schoonhouden van de keuken
  • Horeca toernooien: je assisteert het horecateam tijdens de toernooien in de keuken, achter de bar (mits je leeftijd dat toestaat), bij verkooppunten buiten en je zorgt ervoor dat alles netjes blijft en schoongemaakt wordt na afloop van het toernooi;
  • Green & Clean-team: jij zorgt ervoor dat het terrein en het complex netjes blijven tijdens toernooien, activiteiten en evenementen;
  • EHBO:  jij bent in het bezit van een geldige EHBO-diploma of bevoegd vanwege je werk om eerste hulp te kunnen verlenen tijdens toernooien, activiteiten of evenementen. Zonder deze bevoegdheden is het NIET mogelijk om een EHBO-dienst in te vullen;
  • Gastvrouw/heer: bij toernooien ben jij ons visitekaartje en ontvang je o.a. teams en scheidsrechters in de Ronald Koeman kamer. Jij bent ook een belangrijke assistent voor de organisatie;
  • Side events: tijdens toernooien worden naast de wedstrijden zgn. side events oftewel activiteiten aangeboden waar spelers en bezoekers aan deel kunnen nemen of kunnen bezoeken. Bijvoorbeeld: touwtrekken, balletje hooghouden, schminken, snelheidsmeter of kraampjes waar merchandising of andere artikelen worden verkocht;
  • Assistent coördinator: jij bent de belangrijke rechterhand van de toernooicoördinator, kent de inhoud van het draaiboek en zorgt ervoor dat alles in goede banen wordt geleid;
  • Mascotte: tijdens toernooien en activiteiten loop jij rond in het pak van onze mascotte Hattrick, ga je op de foto met spelers en bezoekers, zorg je voor een gezellige sfeer en ben je belangrijk bij de opening en prijsuitreiking;
  • Fotograaf: tijdens een toernooi, activiteit of evenement maak jij een sfeerimpressie van de dag. Jij hebt een oog voor mooie actiemomenten en staat vooraan bij belangrijke momenten als huldigingen, prijsuitreikingen of om onze vrijwilligers tijdens hun werkzaamheden vast te leggen. Jouw foto’s worden vervolgens gebruikt voor de website, social media en andere uitingen.
  • Verslaglegging BFC evenementen: je stelt leuke en enthousiaste berichten op over de evenementen en/of activiteiten die plaats vinden. De berichten worden geplaatst op onze website en social mediakanalen
  • Invoeren toernooischema’s: Voor het tonen van de veld- en kleedkamer indeling en de poule schema's op de schermen in de gang en in de kantine, ga jij het toernooi schema invoeren in Voetbalassist. Een handleiding is hiervoor beschikbaar.

Wij hebben de diensten en taken zoveel mogelijk ‘opgeknipt’, zodat je niet een hele dag beschikbaar hoeft te zijn.
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!