ALV

ALV

Uitnodiging online ALV BFC

Bussum, 25 november 2020

Geachte leden,

 

We hopen dat dit bericht u en uw naasten in gezondheid bereikt. Het zijn voor velen verdrietige tijden, ons medeleven gaat uit naar een ieder die door deze crisis wordt geraakt. Het bestuur probeert zoveel als mogelijk de continuïteit van onze vereniging te borgen. U begrijpt dat wij onze ALV helaas niet fysiek in ons clubhuis kunnen organiseren vanwege het besmettingsgevaar, de hiermee gepaarde gezondheidsrisico’s voor onze leden en beperkende maatregelen vanuit de overheid. Het bestuur is voornemens om de 100e  algemene ledenvergadering online te organiseren. Alhoewel we op basis van de Corona-spoedwet gerechtigd zijn om te kiezen voor deze wijze van vergaderen, horen we graag van u als u bezwaar hiertegen heeft onder vermelding van uw redenen.

 

Online ALV: datum, tijdstip en aanmeldgegevens
De 100e algemene ledenvergadering voor de Bussumse Football Club BFC zal plaatsvinden op woensdag 9 december om 20.00 uur via online-ALV.

Als u wilt deelnemen aan de vergadering verzoeken wij u om op uiterlijk zondag 6 december zich in te schrijven via het bijgevoegde digitale formulier. Enkele dagen voorafgaand aan de ALV krijgt u een uitnodiging toegestuurd met een link om deel te nemen aan de vergadering.

We begrijpen dat niet al onze leden uit de voeten kunnen met een online ALV. Om deze leden tegemoet te komen, bieden we voor maximaal 10 leden de gelegenheid om live deel te nemen in de kantine van ons clubhuis tijdens de ALV. Ook deze leden willen we vragen om zich vooraf kenbaar te maken bij de secretaris secretaris@bfc-bussum.nl of telefonisch:06-50884010. Indien nodig geven we voorrang aan onze ereleden, leden van verdienste en vaste vrijwilligers. 

Agenda en vergaderstukken
Klik op onderstaande link voor agenda en de toelichting op de agenda van de 100e ALV. In de agenda zit een link die verwijst naar het bestuursverslag 2019/2020 dat u kunt downloaden.

Agenda en toelichting ALV 2020

Heeft u moeite met het openen van de agenda en / of de links, stuur dan een mail naar secretaris@bfc-bussum.nl met duidelijk uw naam en adres vermeld. De secretaris zal u de agenda en vergaderstukken per post versturen.

 

Toelichting digitale ALV
De statuten van BFC schrijven voor dat we uiterlijk 6 maanden na afloop van ons boekjaar een ALV houden. Omdat de Coronacrisis ons beperkt in fysieke ontmoetingen biedt de Corona Noodwet (Tijdelijke Wet COVID-19 Justitie en Veiligheid) verenigingen de mogelijkheid om een ALV digitaal te houden. Een digitale ALV vraagt echter een andere manier van besluitvorming en stemmen dan we gewend waren bij een ALV in ons eigen clubhuis. 

Heeft u vragen naar aanleiding van de agenda, de stukken en besluitvorming?
Het bestuur kiest ervoor om vooraf uw vragen te inventariseren en zoveel mogelijk te beantwoorden. Mocht u naar aanleiding van de agenda, de stukken en de gevraagde besluitvorming een vraag hebben, stuur dan uw vragen naar secretaris@bfc-bussum.nl. We publiceren uw vraag op de website en streven ernaar deze zo snel mogelijk te beantwoorden. U kunt uw vragen tot uiterlijk zondag 6 december om 20.00 uur insturen. 

Hoe gaan we stemmen?
Zoals u kunt lezen in de agenda hebben we een aantal agendapunten ter besluitvorming. Tijdens de online ALV krijgt u per onderwerp een mogelijkheid om te stemmen. U brengt uw stem dus digitaal uit tijdens de ALV. Als u een machtiging heeft of voor meerdere leden kunt stemmen, dan dient u dit bij uw aanmelding op het digitale formulier aan te geven. Automatisch zult u bij het uitbrengen van uw stemmen te zien krijgen voor hoeveel leden u gemachtigd bent te stemmen.

De stemmen van de leden in de kantine zullen we handmatig bij de digitale stemmen optellen.

 

Welke voorstellen liggen voor ter besluitvorming?
Voor onze 100e ALV willen we u de volgende voorstellen ter besluitvorming voorleggen:

  1. Verslag 99e ALV dd 11 december 2019
  2. Instemming met de financiële verantwoording van het seizoen 2019/2020 en décharge van het bestuur
  3. Benoeming van de volgende bestuursleden:
    1. Benoeming van Arne Geensen in de functie van Voorzitter;
    2. Benoeming van Sander Bult in de functie van Penningmeester;
    3. Benoeming van Gertjan van Toorn in de functie van Bestuurslid Voetbal Zaken;
    4. Benoeming van Rob van Doorn in de functie van Bestuurslid Velden en Gebouwen.
  4. Verhoging contributie voor het seizoen 2021/2022;
  5. Verhoging selectietoeslag voor het seizoen 2021/2022. 

 

Tot slot
De coronacrisis heeft ingrijpende consequenties in al onze levens. Het bestuur had de 100e ALV graag op een feestelijke manier vormgegeven. De ALV had de feestelijke afsluiting moeten worden van een jaar vol festiviteiten. Helaas, de werkelijkheid is anders en we zitten midden in de crisis met veel onzekerheden. De organisatie van de vereniging vraagt de afgelopen maanden een geheel nieuwe aanpak. Het belangrijkste is, dat we nog kunnen en mogen voetballen. Rest ons niets anders dan te zorgen dat u, onze leden, gezond blijven en dan hopen dat deze storm zo snel mogelijk voorbij gaat. Samen staan we sterk. Wij zijn BFC. 


Sportieve groet,

namens het voltallige bestuur

 

Arne, Fleur, Sander, Anneke, Gertjan, Annette & Rob

 

Bijlagen

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!