Tijd dus om ervoor te zorgen dat alle teams ook weer voorzien worden van de wedstrijdkleding. Er is door de vrijwilligers in de vakantie hard gewerkt aan het up-to-date maken van de teamtassen en het organiseren van de kledinguitgifte.
Allereerst een belangrijk bericht voor alle spelers over de kousen:
Omdat we vanwege de Coronaperikelen maar kort de wedstrijdkousen hebben gebruikt en we vanwege datzelfde Corona op dit moment zorgvuldig met onze financiën omgaan hebben we alle spelers aan het einde van het seizoen gevraagd de kousen zelf te bewaren en deze dit seizoen ook te gebruiken. We hebben daar de volgende afspraken over gemaakt in juni.
- Nieuwe spelers krijgen aan het begin van het volgende seizoen natuurlijk nieuwe kousen;
- Zijn kousen te klein geworden dan kunnen deze aan het begin van het seizoen geruild worden voor een grotere maat (bewaar de huidige kousen dus);
- Zijn de kousen kwijt, dan kunnen deze bij aanvang van het nieuwe seizoen worden gekocht bij BFC. De kosten zijn € 6,00;
- Spelers die stoppen bij BFC doen de kousen wel in de tas. Deze zullen we als zaterdagse reservekousen gebruiken;
- De spelers van de teams die overkomen van de bakken naar de O8-teams krijgen wel nieuwe wedstrijdkousen. Zij hebben nu immers geen BFC kousen.
Ben je een nieuw BFC-lid, ben je kousen kwijt of wil je deze ruilen omdat ze te klein zijn geworden dan kan dit in de week voor de eerste KNVB wedstrijden. Hierover volgt op de site een bericht met de datum.
Bericht voor leiders van de Stadionpupillen en kabouters:
Voor de stadionspelers wordt de uitgiftedatum nog nader bepaald, daarover ontvangen ouders informatie via de coördinator.
Voor de leiders van de teams- uitgiftedata:
Op woensdag 19 en donderdag 20 augustus vindt de uitgifte van de teamtassen plaats bij BFC.
De teammanager, trainer of een andere vertegenwoordiger van het team kan de tas met wedstrijdkleding komen ophalen volgens bijgaand schema. Bij de tas ontvang hij/zij informatie uitgereikt met de afspraken over gebruik van de kleding, ruilen van kleding, etc.
Vanwege de Corona-richtlijnen en de zorg voor jullie en onze veiligheid hebben we een aantal nieuwe spelregels:
- Kom alleen en houdt altijd 1.5 meter afstand;
- Blijf thuis als jij of één van je gezinsleden ziek is. Vraag een ander jouw teamtas op te halen;
- Volg de routing en de aanwijzingen van de aanwezige vrijwilligers;
- Kom alleen in het tijdslot dat jouw team aan de beurt is;
- Er kunnen maximaal 3 mensen gelijktijdig naar binnen. Het kan zijn dat je buiten even moet wachten. We vragen daarvoor even je geduld;
- Vakantieverhalen delen we buiten met elkaar zodat er ruimte genoeg is voor de vrijwilligers en de leiders die tassen ophalen.
Het schema voor het afhalen van de kleding ziet er als volgt uit zie voor enkele uitzonderingen * en ** onder de tabel:
WOENSDAG 19 augustus
|
|
19.00 - 19.45
|
JO8
|
|
JO9
|
|
19.45 - 20.30
|
JO10
|
|
JO11
|
|
BFC ZO 2
|
|
20.30 - 21.15
|
JO12
|
|
JO13
|
|
JO14
|
|
|
|
|
DONDERDAG 20 augustus
|
|
|
19.00 - 20.00
|
JO15
|
|
JO16
|
|
JO17
|
|
JO18
|
|
JO19
|
|
20.00 - 20.45
|
Meiden & Vrouwen teams
|
|
|
|
|
* Leiders van selectieteams ontvangen een separaat bericht over de uitgifte van de teamtassen omdat zij al eerder wedstrijden gaan spelen.
** Voor de nieuwe BFC teams JO9-8 - JO9-9 - JO12-7 - JO13-7 - JO14-5 - JO16-4 - JO16-5 - JO18-2 - JO18-3 - JO19-3 - MO13-3 - MO12-1 is deze datum onder voorbehoud. De datum kan wat later worden omdat we wachten op de levering van nieuwe wedstrijdshirts. Mocht dit een andere datum worden dan ontvangen deze teams tijdig bericht.
Geniet van het laatste stukje vakantie en tot snel op de velden bij BFC.
Blijf gezond!