Cookie beleid BFC

De website van BFC is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Kledinginname

Kledinginname

25 mei 2020 22:00


Beste (ouders van) BFC spelers, trainers en leiders,

Het wedstrijdseizoen zat er dit jaar al vroeg op vanwege de Coronapandemie. Dat is voor iedereen lastig te bevatten, maar inmiddels wel een nieuwe voetbalwerkelijkheid.

We hopen natuurlijk dat je gezond bent en niet te veel zorgen hebt. Nu het seizoen ook echt ten einde loopt gaan wij de BFC wedstrijdkleding innemen. Trainingskleding is eigendom van de spelers en wordt dus niet ingeleverd.

 

Belangrijk:

Wat dit seizoen anders is, is dat alle spelers dit jaar de kousen behouden en goed bewaren. Deze kousen worden volgend seizoen namelijk weer gebruikt! Hierover verder in dit bericht meer informatie.

 

Wie levert in:

  • Alle spelers leveren de wedstrijdkleding in bij hun leider of trainer.
  • Voor de teams bij de stadionpupillen en kabouters volgt een ander inlevermoment. Informatie daarover volg via de coördinator minivoetbal.

 

Wat wordt er ingeleverd:

  • Wedstrijdkleding wordt schoon ingeleverd, behalve de kousen (tenzij een speler stopt met voetballen). Het betreft dan het witte broekje en blauwe wedstrijdshirt of de zwarte keepersbroek en groen keepersshirt. Daarnaast natuurlijk ook de teamtas.
  • De selectieteams JO13-1, 13-3, 14-1, 15-1, 16-1, 17-1, 19-1 en BFC ZO2 leveren ook rode reserveshirts in.

 

Als er items misen of beschadigd/vuil zijn:

  • Als er kledingstukken missen, beschadigd of vuil zijn, zullen deze gelijk bij de leider moeten worden vergoed. De leider zal bij het gebruik van een gezamenlijke teamtas eventuele kosten verdelen binnen het team. De vervangingskosten 2019-2020 staan hieronder vermeld, maar staan ook op de BFC site.

 

Item

JR

128 t/m 164

SR

S t/m XXXL

Wedstrijdshirt

€ 25,50

€ 26,50

Wedstrijdshort

€ 14,50

€ 16,00

Keepershirt

€ 28,50

€ 30,50

Keepershort

€ 21,00

€ 22,00

Teamtas

€ 28,50

€ 28,50

Teamtas met wieltjes

€ 56,50

€ 56,50

 

De kousen gebruiken we volgend seizoen weer!

Omdat onze BFC wedstrijdkousen dit seizoen maar kort gebruikt zijn en we op dit moment zorgvuldig met onze financiën omgaan gaat iedereen de wedstrijdkousen komend seizoen ook gebruiken. We vervangen deze dit seizoen dus niet. Natuurlijk wil iedereen dan in zijn/haar eigen kousen voetballen. Daarom behouden alle spelers (incl. keepers) de kousen en bewaren deze goed voor het nieuwe seizoen. Ook de spelers uit de teams die dit seizoen hebben gewerkt met een teamtas.

Daarbij maken we de volgende afspraken:

  • Nieuwe spelers krijgen aan het begin van het volgende seizoen natuurlijk nieuwe kousen.
  • Zijn kousen te klein geworden dan kunnen deze aan het begin van het seizoen geruild worden voor een grotere maat. Bewaar de huidige kousen dus.
  • Zijn de kousen kwijt, dan kunnen deze bij aanvang van het nieuwe seizoen worden gekocht bij BFC.
  • Spelers die stoppen bij BFC doen de kousen wel in de tas. Deze zullen we als zaterdagse reservekousen gebruiken.
  • De spelers van de teams die overkomen van de bakken naar de O8-teams krijgen wel nieuwe wedstrijdkousen. Zij hebben nu immers geen BFC kousen.

 

Maak het de leiders/trainers makkelijk door snel alle kleding in te leveren. Dat scheelt hem/haar veel werk. Dank alvast hiervoor!

 

We zien jullie graag volgend seizoen weer tijdens veel mooie wedstrijden op de velden van BFC!

 

Extra informatie voor trainers/leiders:

 

We gaan alle teamtassen innemen op zaterdag 6 juni 2020. Kijk goed op het overzicht wanneer jij, als leider/trainer, de tas kan inleveren en houd je daar goed aan. Kom alleen in het tijdslot van jouw team! Er mogen i.v.m. de 1.5 meter richtlijnen 3 personen gelijktijdig naar binnen.

Voor de teams bij de stadionpupillen en kabouters volgt een ander inlevermoment. Het overzicht voor 6 juni a.s. ziet er als volgt uit:

 

9.00 tot 10.00 uur

JO8 – JO9

10.00 tot 11.00 uur

JO10 – JO11

11.00 tot 12.00 uur

JO12 – JO13 – JO14

12.30 tot 13.30 uur

JO15 – JO16 – JO17 – JO18 - JO19

13.30 tot 14.30 uur

BFC ZO2 - BFC O23

Alles dames- en meidenteams

 

 

Belangrijk:

Zoals je hebt kunnen lezen hierboven gaan de spelers  de kousen behouden en goed bewaren.

 

Wat lever je in:

De leider levert de Stanno-teamtas (met schone kleding) met de juiste aantallen behalve de kousen. Dus:

  • Witte broekjes
  • Blauwe wedstrijdshirts
  • Zwarte keepersbroek
  • Groen keepersshirt
  • De tas van het team
  • Selectieteams JO13-1, 13-3, 14-1, 15-1, 16-1, 17-1, 19-1 en BFC ZO2 leveren op datzelfde moment ook hun rode reserveshirt in
  • Heb je hesjes van BFC in je bezit, doe deze dan ook in de tas
  • Eventueel de kousen van spelers die stoppen bij BFC

 

Als je items mist of er zijn artikelen beschadigd:

  • Als één van jouw spelers kleding mist of er is kleding vies of kapot dan betalen zij de vervangingskosten aan jou. Als je werkt met een teamtas verdeel dan de kosten binnen je team. De vervangingskosten 2019-2020 vind je hierboven, maar ook op de BFC site.

 

Corona-spelregels bij het inleveren:

Vanwege de Corona-richtlijnen en de zorg voor jullie en onze veiligheid hebben we een aantal nieuwe spelregels:

  • Je komt alleen en houdt altijd 1.5 meter afstand.
  • Blijf thuis als jij of één van je gezinsleden ziek is. Vraag een ander jouw teamtas in te leveren.
  • Het BFC terrein is verder gesloten.
  • Volg de routing en de aanwijzingen van de toezichthouders en aanwezige vrijwilligers.
  • Kom alleen in het tijdslot dat jouw team aan de beurt is.
  • Er kunnen maximaal 3 mensen gelijktijdig naar binnen. Het kan zijn dat je buiten even moet wachten. We vragen daarvoor even je geduld.
  • Je gaat het clubgebouw in via het hek naast de parkeerplaats en vertrekt gelijk na het inleveren van de kleding via de hoofdingang het gebouw.
  • De toiletten en de kantine zijn verder gesloten.

 

Tot ziens op zaterdag 6 juni.

 

Met sportieve groeten,

mede namens BFC Kledingbeheer en VTZ,

 

Anneke Frenk

Bestuurslid Algemene Zaken

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!