Op dinsdag 10 juli kunnen de teamtassen weer ingeleverd worden. Check het schema voor jouw team.

Op 10 juli de teamtassen van alle breedte- en selectieteams ingeleverd moeten worden.

De tijden:

Tijd Teams
18:00-19:00 uur JO8 (1 t/m 8)
JO9 (1 t/m 9)
JO9-10M
19:00-20:00 uur JO10 (1 t/m 8)
JO11 (1 t/m 7)
MO11 (1 & 2)
20:00-21:00 uur JO12 (1 t/m 4)
JO13 (1 t/m 4)
MO13 (1 & 2)
JO14 (1 t/m 4)
JO15 (1 t/m 4)
MO15 (1 & 2)
21:00-22:00 uur JO17 (1 t/m 5)
MO17 (1 t/m 3)
JO19 (1 t/m 3)
MO19 (1)
BFC2 zondag
BFC3 zondag
VR1

Het wordt een behoorlijke klus om alle teamtassen te controleren, in te nemen en/of weer retour te geven. Dit laatste geldt voor de selectieteams. Vandaar het verzoek om op tijd aanwezig te zijn en de tijden in het schema te volgen.

Ouders van de stadionspelers ontvangen nog een aparte mailing over het inleveren via de wedstrijdcoördinatoren.

Teamtassen breedteteams worden ingeleverd, gecontroleerd door onze kledingleverancier Klupp en voorzien van nieuwe kousen. Broeken of shirts die zoekgeraakt of vervangen moet worden, vullen wij ter plekke aan als er voldoende voorraad beschikbaar is. De tassen worden ingenomen en aan begin van het nieuwe seizoen weer uitgereikt. De datum van het uitleveren volgt zodra deze afgestemd is met onze kledingleverancier Klupp

Teamtassen selectieteams worden ingeleverd, gecontroleerd door onze kledingleverancier Klupp en voorzien van nieuwe kousen. Broeken of shirts die zoekgeraakt of vervangen moet worden, vullen wij ter plekke aan als er voldoende voorraad beschikbaar is. De tassen worden vervolgens weer meegenomen door de teamleider van het selectieteam. Broeken of shirts die niet op voorraad zijn, worden aan het begin van het seizoen alsnog uitgeleverd. De datum van het uitleveren volgt zodra deze afgestemd is met onze kledingleverancier Klupp.

De teamleider van de selectieteams ontvangen tevens een setje blauwe kousen om uit te kunnen delen aan de spelers/speelsters.

Kapotte of verloren kledingstukken en tassen dienen ter plekke vergoed te worden door de teamleider. De prijzen staan vermeld op http://www.bfc-bussum.nl/kledingpakket/. De rode kousen hoeven niet ingeleverd te worden.

Als kleding ongewassen of nat ingeleverd wordt, brengen wij € 30,00 in rekening om de kleding (opnieuw) te wassen. Dit bedrag moet ook ter plekke afgerekend worden door de teamleider.

Voor deze inleverklus kunnen wij wel wat extra ondersteuning gebruiken. Wil je helpen? Meld je dan aan bij Nanda Timmerman via verenigingsmanager@bfc-bussum.nl